Najít poklad je snem mnoha lidí, ale k tomu samotné sny nestačí, musíte vystoupit z gauče, prohrabat se v archivu spoustou prašných starodávných dokumentů, najít různé dílčí informace o místě, které vás zajímá , kde by teoreticky mohly být schovány truhly se zlatem a šperky. Pak musíte dát vše dohromady, sestavit plán a zorganizovat expedici, i když jste jejím jediným členem. Je zcela jasné, že hledači pokladů nejsou zdaleka líní, velmi zvědaví a mají nějaký druh dobrodružství. Skutečný lovec pokladů musí být ochoten riskovat, protože tato činnost může být extrémně nebezpečná. Nejčastěji byly poklady pohřbeny piráty, ale dávali přednost tichým, opuštěným místům, kam nechodily davy lidí. Ideálním místem je pustý ostrov. Můžete se tam kdykoli plavit a vyzvednout si skryté poklady a existuje jistota, že je nikdo nenajde. Lovci starověku upřednostňují starožitné artefakty před konvenčními šperky. Pokud je artefakt vyroben ze zlata a zdoben drahokamy, jedná se o další bonus. Nejčastěji jsou takové předměty ukryty ve starověkých chrámech. Věřící nešetřili drahými kovy a kameny, aby zdobili uctívané božstvo. Hrdina hry Temple Run 2 se vydal na novou expedici, druhou v řadě, a jeho cesta spočívala ve starém opuštěném chrámu, který se nachází v samém středu džungle. Podle předběžných informací našeho dobrodruha by tam mělo být několik zlatých sošek a dalších cenných předmětů, které lze výhodně prodat sběratelům. Snadno se tam dostal a rychle našel samotnou budovu. Lovec je obvykle velmi opatrný, mějte na paměti, že chrámy jsou vždy chráněny různými mazanými pastmi. Stačí náhodně narazit na vyčnívající cihlu nebo šlápnout na určitou desku, protože na vás spadne obrovský balvan, omyje ho vodou nebo probodne tuctem šípů. Naši předkové měli divokou představivost o vymýšlení různých typů pastí. Vzpomeňte si alespoň na notoricky známého Indiana Jonese, kolik toho při hledání musel vydržet. Hrdina z našeho příběhu, Temple Run 2, byl velmi pozorný, ale nečekaně narazil na něco, co nikdy nečekal - živého strážce pokladů. Ukázalo se, že to byla obrovská šelma neznámého druhu. Nyní spěchá na všechny čtyři tlapky po lovci. A uprchlíkovi pomůžete, odnesete mu nohy, rychle přeskakujete překážky, máte čas se otočit a vyšplhat do úzkých mezer. Aby se vám nic nestalo, projděte si úroveň školení.