Záložky

Star Wars: Knights of the Old Republic

Alternativní názvy: Star Wars: Knights of the Old Republic

Procesor: Pentium III / Athlon 1 GHz

RAM: 128 MB

Video: 32 MB

Na disku: 3. 7 GB

Star Wars: Knights of the Old Republic - počítače role-playing hra, která se odehrává ve vesmíru ságy "Star Wars". Ve hře jste se na velkou příležitost projít známých planet sestavit svůj vlastní světelný meč a vyřešit mnoho hádanek odhalit spiknutí, a ne jeden, aby se stal opravdovým Jedi Knight.

Plot

Hra Rytíři Staré republiky, zkráceně KOTOR je stanovena na 4.000.000 roky před událostmi popsanými ve filmech. Na začátku hry se ocitnete na lodi s názvem "Spire Endara" je pod palbou útoků Sith vozového parku v blízkosti planety Taris. Vaše postava - jeden z pilotů na lodi, která, spolu s přežívajícími členy týmu dolů k povrchu planety v záchranné jednotky. Prvním úkolem mladého pilota ve Star Wars KOTOR bude najít jejich velitele, kapitána lodi Jedi Bastila Shan. Bude pátrat po Bastila a Sith sil, protože má jedinečnou schopnost k boji meditaci, která se často pomohla omezit nápor vojska rebelů. Celý rok je snaha o Bastille, od okamžiku, kdy se pokoušel chytit Temného pána ze Sithu Darth Revan, ale nečekaný zvrat událostí a zrady Sith učeň Darth Malak narušit všechny plány na Jedi, Sith pán a nově se objevil uchopené moci a začal výkon rytíře . Váš stejný příběh ve Star Wars: Knights of the Old Republic začíná záchranu Jedi od nepřátelských vojsk a brát jeho první lekce od svého nového učitele.

Třídy znaků

Když si vytvoříte postavu v Knights of the Old Republic, si můžete vybrat jednu ze tří oblastí rozvoje s jeho unikátními vlastnostmi, bojové a mírové příležitostí. Zpočátku, můžete si vytvořit svůj výběr mezi voják, bojovník se spoustou vitality, darebáků, slabého charakteru, zaměřené na skryté pohybu a útoku na lstivý, nebo zvěd, mezitřídě mezi oběma předchozími. S rozvojem parcela Star Wars KOTOR, v závislosti na cestě, kterou si vyberete, vaše postava bude Jedi nebo Sith, a zde opět před vámi volba mezi třemi oblastmi rozvoje - bojovník, konzultanty nebo opatrovník. Bojovník - kontakt bojovník, specializující se na manipulaci s lightsaber zvýšila fyzickou sílu, ale ne tak silný v Síle. Consul - analog kouzelníka ve hře, hlavní zaměření dovedností je do bojových technik s použitím síly. Sentinel - univerzální voják, stejně dobře, ovládat meč a Sílu.

Výkon

Analogový obvyklých kouzel v KOTOR je moc, k dispozici od určitého bodu ve hře speciální dovednosti, jako tmavé a lehké stíhačky. Každá dovednost bude jednou ze tří oblastí - světlé, tmavé nebo neutrální. Hráč nemá žádné omezení, a to může naučit všechny dovednosti, jen kdyby měli dostatek zkušenostní body, které jsou uvedeny na získání nové úrovně. Můžete také použít všechny dovednosti, ale budou zástupci straně světla trávit mnohem více bodů na použití temné síly dovedností, a naopak, bude Sith Jedi schopnosti být více než jejich tmě.