Fritz 13. Každý, kdo může Kings
Procesor: PC Intel Core 2 Duo, 2. 4 GHz
RAM: 3 GB
Grafická karta: 512 MB
Fritz 13. Všechny Kings jsou - to je poslední úprava uživatel vážně šachový program, vytvořený na počátku 80. let minulého století. Na vývoji počítačového programu s více procesory pracoval jen dvě německý inženýr Franz Morsch a Mathias Feist.
Cesta Fritz 13
Fritz 13 programu, který dnes můžete koupit nikomu amatérský šachové bitvy a vyzkoušet své dovednosti v jedné z nejstarších a nejkomplexnějších her vytvořených lidstvem, až do nedávné doby byl používán jen pro výcvik profesionálních hráčů. První verze programu, která se stala přímým potomkem Fritz Chess 13, byla vytvořena v 80. ročníku, a to trvalo asi 10 let k vytvoření plnohodnotné počítačové soupeře k nejlepším hráčům na světě. Již v roce 1995, na provizorní soutěže mezi počítačovými programy šachy (vedený a tak) zlepšilo Program modifikace s názvem Fritz 3 byl rozpoznán jako nesporný vítěz porazil nejvyspělejší na světě, v tomto bodě, počítače Deep Blue. Poté, co jen sedm let se konala první soutěž nové generace šachy robot s mužem, který se stal mistrem světa v klasickém šachu Vladimir Kramnik, a konfrontace skončila remízou 4-4. O rok později, konfrontace skončila remízou s Garry Kasparovem první trojrozměrné verze šachového programu. První porážka profesionální šachista byl použit v roce 2006 a stal se všechny stejné, Vladimir Kramnik, který ztratil jednu z nejbližších předků Fritz 13. Všechny Kings jsou 4-2, udělal vážnou chybu v jedné ze smluvních stran.
Komerční verze
Po vítězství nad jedním z nejvíce talentovaných hráčů naší doby, počítačový program, se ukázalo, že právem zaujímá přední místo v různých žebříčcích podobné programy. V roce 2009 byla vydána první verze programu k dispozici pro veřejné použití, ao dva roky později přišla první komerční modifikace a Fritz 13, který by mohl koupit kdokoliv a nezávisle vyzkoušet své síly v konfrontaci s jedním z nejsilnějších šachových robotů vytvořených člověkem.
Přátelský robot
Fritz Chess 13 liší pohodlné a intuitivní uživatelské rozhraní s velkým množstvím nastavení, včetně změn v úrovni výkonu počítače protivníka, několik variant šachových figurek. Kromě toho, uživatel může změnit zobrazení výběrem mezi trojrozměrné a dvojrozměrné zobrazení. Všechny pohyby budou zaznamenány v průběhu hry, a budete vždy schopni posoudit, kde byla chyba, nebo naopak, hrál dobře. Všechny výsledky mohou být exportovány k dalšímu vyhodnocení. Hra je více než 10 úrovní výkonu počítačového soupeře, přepínání mezi kterými si sami upraví svou úroveň energie, zlepšení jejich dovedností hru.
Vzdělávání
Pro začínající šachisty, a pro ty, kterým nevadí zlepšit své dovednosti, hra nabízí více než šest hodin výuková videa, v jehož tvorbě se zúčastnilo mezinárodní profesionální trenéři a hráči světové třídy. To je dostupnost výukových materiálů a dělat šachový program je nejen skvělý způsob, jak strávit čas v konfrontaci s důstojným soupeře, ale také skvělý výukový program, který může být v praxi vás připraví pro každou schůzi šachovnici.