Záložky

Hra Z kopce dolů

Hry Down The Hill

Z kopce dolů

Down The Hill

Před námi je nová vzrušující hra dolů z kopce od firmy Softgames, která se specializuje na výrobu her pro dotykové zařízení. Dnes vůlí spisovateli hře jsme rychle vpřed do nádherného světa Lego, kde žije celá řada zábavných postav. Timi jedním z nich. Je to zábavný a statečný mladý muž a vždycky miloval dobrodružství. Jak je jízda na kole se nedostal do jakého této anomálie a to bylo sesláno na vysokou horu. Teď má nebezpečnou cestu dolů. Tato silnice je plná nebezpečí a různé pasti, ve kterém se nemohou dostat do. Koneckonců, pokud se stane, že náš hrdina zemře. Budete muset rychle orientovat a vybudovat sestupovou trasu, protože hra má časový limit a horní část horského sestupu. Proto vám doporučujeme, aby si pospíšil. S každou úrovní kilometrů zvýší složitost a rychlost ošetření taky. postava se ovládá pomocí šipek z klávesnice počítače
Hra z kopce dolů se liší promyšlený scénář hry, nádhernou grafiku a zábavné hudby. To vše nenechá lhostejným ani jeden hráč. Jak hra rozvíjí logické myšlení a pozornost, a je určen pro hráče všech věkových kategorií. Rychlejší ke stažení z kopce dolů na svém laptopu, dotykové obrazovky telefonu nebo tabletu a užívat si hru. Můžete si také přinést své přátele do hry nebo se účastní soutěží mezi ostatními hráči. Ale pro to musíte podstoupit minimální kontrole on-line nebo použít pro vstup některý z vašich účtů sociálních sítí. Pak se všichni váš pokrok ve hře z kopce dolů se zobrazí ve vašem profilu přehrávači.

Game-Game uses analytical, marketing and other cookies. These files are necessary to ensure smooth operation of all Game-Game services, they help us remember you and your personal settings. For details, please read our Cookie Policy.

Read more