Záložky

Hra Dwarf silniční stavitel

Hry Dwarf Track Builder

Dwarf silniční stavitel

Dwarf Track Builder

Před námi je nová vzrušující hra Dwarf Track Builder od jednoho z předních herních vývojářů dotek. Dnes jsme se seznámí s docela legrační a veselé pohádkové lidí - trpaslíky. Jsou velmi těžce pracující a jejich lidé jsou oceňovány stavitele a horníků. Ale, jak oni chtěli odpočinout a zařídit dovolenou. Dnes se budeme brát je do dalšího nápadu v soutěži na výstavbu. Takže budeme počáteční a koncový bod. Je třeba je spojit k sobě pomocí různých objektů nebo konstrukcí. To může být jako obyčejný lana a jednokolejek pocházejících z různých úhlů. Na cestě můžeme setkat překážky, a musíme se dostat kolem nich. Naše práce budou hodnoceny nejen svou jednoduchostí, ale i ve sjezdu na svého týmu. Ano, to je pravda, po silnici aby váš tým na rychlosti by mělo jít dolů na něj, a zástupci poroty vás vystavit na některé míčky. S každou úrovní bude dělat to těžší a projíždějící stupeň výše. Pokud nechcete řídit ho ztratit. Dokažte, že jste nejlepší stavitel a vyhrál soutěž. Ovládání hry je poměrně jednoduchá a provádí se pomocí myši. Hra Dwarf Track Builder má jedinečnou hru. Který rozvíjí své inteligenci a logické myšlení. Jasné grafika s poněkud krásné a zábavné hudby budou schopni vás vtáhne do hry a pomáhají oživit svůj volný čas. Ke stažení rychlejší trpasličí Track Builder na tabletu, telefonu nebo počítači a užívat si hru. Pokud chcete, můžete hrát přímo na internetu. K tomu, jednoduše sledovat minimální registraci. Nebo jednoduše použít pro přístup k účtu z některého z sociálních sítí. To vám dá možnost pozvat své přátele a uspořádat soutěž, mezi nimiž by se zjistit, kdo mezi vámi lepším hráčem. Všechny vaše úspěchy budou zobrazeny ve vašem profilu a kdo ví, možná budete vstoupit do první desítky nejlepších hráčů.

Game-Game uses analytical, marketing and other cookies. These files are necessary to ensure smooth operation of all Game-Game services, they help us remember you and your personal settings. For details, please read our Cookie Policy.

Read more